راهنمای ارتقا حساب به مربی در نرم‌افزار ستاو

ارتقا حساب به مربی و امکان ایجاد تمرین، برنامه تمرینی، دوره و فرم‌های ارزیابی در ستاو

None

نرم‌افزار ستاو امکان ایجاد تمرین، برنامه تمرینی، دوره و فرم‌های ارزیابی اختصاصی را در اختیار مربی‌ها قرار می‌دهد. به منظور استفاده از این امکانات نیاز است تا کاربر مدارک مربی‌گری خود را برای کارشناسان ستاو ارسال نماید. این مدارک توسط متخصصین و اساتید بررسی شده و پس از احراز سنجی تایید و حساب کاربری شخص به مربی ارتقا داده می‌شود. در ادامه این مراحل با جزئیات بیشتری توضیح داده شده است.

نصب نرم‌افزار و لاگین با شماره همراه

در ابتدا نیاز است تا کاربر با شماره همراه خود به نرم‌افزار ستاو لاگین نموده و اطلاعات اولیه خود شامل نام، نام خانوادگی و ... را وارد. پس از انجام این مراحل صفحه اصلی نرم‌افزار باز می‌شود که امکانات مختلفی مثل صفحه دیوار ستاو، پروفایل کاربری، کیف پول و ... در اختیار وی قرار داده می‌شود. برای ارتقا به حساب مربی‌گری کاربر باید صفحه زیر که در واقع منوی دوم از پایین می‌شود را کلیک کند تا صفحه زیر را مشاهده کند:

ورود به تنظیمات و انتخاب گزینه ارتقا حساب به مربی ستاو

حال از قسمت بالا سمت چپ گزینه تنظیمات را باید کلیک نموده و در منوی جدید گزینه "ارتقا حساب کاربری به مربی" را انتخاب کند. مشابه تصویر‌های زیر

حال کاربر وارد صفحه‌ای می‌شود که دارای دو بخش است:

- ویرایش پروفایل

- افزودن تصویر مدارک

که باید هر دو قسمت را تکمیل کند. در قسمت پروفایل باید اطلاعات شخصی خود مثل مشخصات قد و وزن، توضیح درباره خودش که به طور مثال دارای چه سوابق و مدارکی است، اطلاعات تماس در صورت نیاز و ... را وارد نماید. این اطلاعاتی است که در اختیار سایر ورزشکارها قرار داده می‌شود که بتوانند شناخت بشیتری نسبت به مربی ستاو داشته باشند.

هم‌چنین باید مدارک مربی‌گری خود را ارسال کنند. محدودیتی در ارسال این مدارک وجود ندارد و هر چه کامل‌تر باشد مطمئنن سریع‌تر توسط کارشناسان بررسی شده و دسترسی مربی برای وی فعال می‌شود.

فعال شدن دسترسی مربی در ستاو

پس از بررسی کارشناسان دسترسی برای شما فعال شده و از طریق یک نوتیفیکیشن به شما اطلاع رسانی می‌شود. اکنون باید اپلیکیشن خود را یک بار ببندید و مجدد باز کنید. پس از این کار دسترسی جدید برای شما فعال شده و دیگر امکان ایجاد تمرین و برنامه و ... برای شما فعال خواهد بود.